دوستان عزیزچنانچه به نرم افزار یا بازی یا کتاب خلاصه هر چی که نیاز داشتید در قسمت ارسال نظر اعلام کنید تا برای دانلود شما عزیزان فراهم کنیم welcom to my weblog(peyman ebrahimi ahmad abad

دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
Today news

منبع : ایلنا 2/3/1391

نوسان‌های نرخ ارز پس از مذاکرات 1+5 كاهش مي‌يابد

در حال حاضر نوسان در بازار بیشتر به دلیل دلال بازی‌ها است که منافع بیشتری از بابت نوسان نرخ ارز در کوتاه مدت حاصل می‌کند که به مراتب بیشتر از درآمدهای ناشی از تسعیر نرخ ارز است.

 

یک کار‌شناس بورس کالا گفت: نوسان‌های نرخ ارز پس از مذاکرات ۵+۱کاهش خواهد یافت.

پیام مومنی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اگر مذاکرات ۵+۱ به نتایج مثبتی دست یابد نرخ دلار در کوتاه مدت تثبیت خواهد شد و در بلند مدت نیز بنا بر عرضه و تقاضا نرخ واقعی دلار مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت دلار تاثیر زیادی بر بازار بورس دارد گفت: شاخص‌های بورس پس از پایان مذاکرات هسته‌ای چهارشنبه ایران با قدرت‌های غربی تغییر خواهد کرد.

مومنی افزود: نیاز صنایع صادراتی و وارداتی به آرامش و ثبات سیاسی، فاکتور اساسی برای بهینه شدن رویه‌های تأمین مالی از منابع داخلی و خارجی بوده و حال آنکه نوسان موجود در بازار ارز تأثیر بسزایی در این صنایع دارند.

وی گفت: در حال حاضر نوسان در بازار بیشتر به دلیل دلال بازی‌ها است که منافع بیشتری از بابت نوسان نرخ ارز در کوتاه مدت حاصل می‌کند که به مراتب بیشتر از درآمدهای ناشی از تغيیر نرخ ارز است.

 

ارسال در تاريخ 2 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :روزنامه مردم سالاری 28/2/1391

 
 

 گروه اقتصادي- شهاب کاشفي: با نزديک شدن به زمان اجراي فاز دوم طرح هدفمندي يارانه‌ها، سناريوهاي مختلف براي قيمت بنزين نيز به تدريج روشن‌تر مي‌شود؛ هر چند که هنوز هر آنچه در مورد تعيين قيمت بنزين از اول خرداد مطرح مي‌شود گمانه‌زني است. با اين وجود مي‌توان با کنار هم قرار دادن سناريو‌ها، تحليلي نزديک به واقعيت در مورد قيمت بنزين پيدا کرد. روز گذشته يک منبع آگاه گفت: دولت در نوع مدل اجراي افزايش قيمت بنزين در گام دوم هدفمندي به جمع بندي نهايي رسيده است و پيشنهاد بنزين نيمه يارانه‌اي 480 تا 500 توماني در دست بررسي نهايي است.

مشروح خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :خبرگزاری جمهوری اسلامی  28/2/1391

1391/02/28 - 09:34همایش اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، قرار است ' مهدی غضنفری ' وزیر صنعت ، معدن و تجارت و ' رستم قاسمی ' وزیر نفت نیز در این مراسم حضور یابند .

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با كارآفرینان سراسر كشور در تاریخ 16/6 / 89 تصریح كردند كه برای مقابله با تحریم ها لازم است تا یك 'اقتصاد مقاومتی ' ایجاد كنیم.

مشروح خبر در ادامه مطلب....



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :خبر گزاری جمهوری اسلامی ایران   27/2/1391

1391/02/27 - 04:21

توافق 500 میلیون دلاری با چین برای طراحی خودرو درایران

تهران - رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از توافق 500 میلیون دلاری با یك شركت چینی برای طراحی خودرو در ایران خبر داد. مشروح خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع : اکو نیوز  27/2/1391

کدام کشورها بیشترین واردات را از ایران دارند؟

 

اکونیوز:براساس آمار گمرک 50 کشور جهان بیشترین واردات را از ایران دارند.

 

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)، چین بزرگترین وارد کننده کالا از ایران است؛ به طوری که سال گذشته ارزش صادرات ایران به این کشور به بیش از 5.6 میلیارد دلار رسیده است.
چین هم اکنون 38 درصد وزن و 16 درصد صادرات کالای ایران را به خود اختصاص داده است.
بر این اساس عراق و امارات متحده عربی درجایگاه دوم و سوم صادرات کالای ایران قرار گرفته‌اند؛ به طوری که این دو کشور به ترتیب 5.1 و 4.5 میلیارد دلار کالا از ایران طی سال گذشته وارد کرده‌اند.
هندوستان،‌افغانستان، ترکیه، کره، سنگاپور،‌اندونزی و پاکستان در رده‌های چهارم تا دهم واردات کالا از ایران قرار دارند.
پنج کشور عمده‌ای که در آخر فهرست صادرات کالای ایرانی قرار گرفته‌اند، کانادا، جیبوتی،‌ کنیا،‌ آفریقای جنوبی و قرقیزستان هستند.
به طور کلی ایران در سال گذشته بیش از 33.7 میلیارد دلار کالا صادر کرده که این میزان از نظر وزن به 66 میلیون تن رسیده است. این رقم از نظر ارزش نسبت به سال 1389 حدود هفت میلیارد دلار و از نظر وزنی حدود شش میلیون تن افزایش داشته است.

ارسال در تاريخ 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

افزایش 100درصدی سرمایه همراه اول

 مشروح خبر در ادامه مطلب...
منبع : بورس نیوز

 

 

www.boursenews.org : افزایش 100درصدی سرمایه همراه اول

 

مدیرعامل شرکت فرابورسی همراه اول با اعلام شعار ۵ سال آینده این شرکت با عنوان محبوب‌ترین شرکت ایرانی از افزایش سرمایه‌ای صد درصدی و اجرای پروژه ۶۰۰ میلیارد تومانی در سال جاری خبر داد.

 به گزارش ایران بورس نیوز به نقل از فارس؛ وحید صدوقی در جریان برگزاری نشست مطبوعاتی امروز خود با حدود 110 خبرنگار حوزه‌های بازار سرمایه و ارتباطات ضمن تشریح عملکرد سال گذشته این شرکت مهم‌ترین برنامه‌های مدنظر را اعلام کرد.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

<